Teràpia manual i massoteràpia

Dins de la teràpia manual s'hi engloben diferents tècniques (com mobilitzacions, tènciques miotensives, estiraments, manipulacions...) per reequilibrar la funció normalitzada del cos. La massoteràpia ens serveis per relaxar la musculatura que es trobi en tensió, eliminant les contractures que hi puguin haver, activa la circulació sanguínia augmentant la temperatura cutània.

Punció seca

La punció seca té com a objectiu inhibir els punts gatells de la musculatura, que poden provocar dolor a nivell local o irradiat el en altres punts del cos. L'activació d'aquests punts es pot causar per varis factors. La inhibició d'aquest punts es realitza mitjançant una agulla, degudament esterilitzada i sense compostos químics.

Fascial i visceral

Les fàscies són estructures que envolten les estructures del cos, incloent músculs i òrgans, les quals permeten el seu moviment i subjecció. Una disfunció fascial pot provocar dolor i restriccions en l'aparell locomotor, ja sigui per la falta de lubricació com adherències. Les vísceres, que són els òrgans que s'engloben dins la cavitat abdominal, tenen la seva pròpia motilitat. Per varis factors, es poden veure limitats en moviment, provocant tensions que poden provocar dolor o disfuncions locals, o bé, irradiats. Amb el tractament s'aconsegueix restablir la funcionalitat i la disminució de dolor i restriccions a través de tènciques manuals.

Altres tractaments que ofereixo

Abdominals Hipopressius:

Els abdominals hipopressius ens permeten treballar la faixa abdominal, juntament amb la muscuatura postural del cos. Aquest tipus d’abdominals ens ajudaràn a aconseguir un bon to de la faixa abdominal, podent prevenir lesions tant a nivell de sòl pèlvic com estructurals, i millorar la postura. Aquest tipus d’exercici es basa en el treball de diafragma com a pilar central i es realitza en apnea respiratòria. D’aquesta manera aconseguim mantenir el correcte moviment del diafragma i la millora de la capacitat pulmonar.

Kinesiotape:

L’envenat neuromusular s’utlilitza com a complement del tractament. Té diferents usos, com ara per relaxar a nivell muscular, drenar edemes i millorar la posició d’articulacions, entre d’altres.